niedziela, 29 maja 2011

Album - Memory z okazji Dnia Dziecka

Nad tym memory pracowaliśmy baaardzo długo, ale było warto. Zdjęcia zabezpieczyłam werniksem szklącym, dzięki czemu córeczka będzie miała pamiątkę na lata.
Zgłaszam tę pracę na wyzwanie z okazji Dnia Dziecka w HopmArcie.










Napis "Memory" własnoręczne wykonała moja córuś :)
Gdy spytałam moją czterolatkę, co by chciała dostać z okazji Dnia Dziecka, odpowiedziała mi, że chce laurkę, dziurkacz i stempelki :)
Dziękuję serdecznie za odwiedziny, a szczególnie za komentarze, to bardzo miłe :)

P.S. Przed chwilą zgłosiłam memory również na wyzwanie majowe na forum scrappassion to, co malutkie;-)
Pozdrawiam

15 komentarze:

MARIKA-HANDMADE pisze...

fantastyczna pamiątka!

Joaśka pisze...

Piękną pamiątkę będzie miała Twoja córcia!

Hmm... ten dziurkacz i stempelki zwiastują tylko jedno - rośnie Ci konkurencja ;)

Pozdrawiam!

zuziucha pisze...

ale super pomysł! Genialne to memo. hehe, rośnie Ci konkurencja-trzeba będzie kupić zamykane biurko ;)) Dziękuję za udział w zabawie Hopmart.

Margo pisze...

Niesamowity pomysł!Fajnie, że dzieciaki są "zarażane" naszą radością i pasją!

scraperka pisze...

świetne to memory! podziwiam zapał, bo na pewno dużo pracy kosztowało wykonanie takiego cuda:)

domita pisze...

;) zachwycające memory, idealny prezent - pamiątka oraz gra w jednym ;))

agea pisze...

świetny pomysł:))

Montażownia.pl pisze...

Piękna praca :) Niezwykła pamiątka :)

edytta-p pisze...

Fantastyczny pomysł! Jestem pod wrażeniem :)

Gosienkah pisze...

świetne, baaardzo mi się spodobało!!!

Made by Aisia pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa:-)

ZUzanna pisze...

jejku.. fantastyczny pomysł! cudna pamiątka! :)

emiliar pisze...

jejku, ale fantastyczny prezent :) Podziwiam, i choć zdjęć córeczki tylko kilka widać, to chciałam dodać, że są piękne. :)
Napisik jest magiczny...
Pozdrawiam.

Krótka;) pisze...

Jejku! Pierwszy raz widzię coś tak pomysłowego, pięknego, wspaniałego!!! Bardzo inspirujące:)

Karmeleiro pisze...

niesmaowity pomysł! na pewno pracochłonny, ale efekt jest powalający!

Prześlij komentarz