września 16, 2011

Pozdrowienia z Wronek

Lubimy sobie z mężem wymyślać nowe projekty. Od marca 2010 roku tworzyliśmy Wronczan Portret Własny. Poniżej jedna z moich ulubionych fot - i ta wrona z Wronek!


Od dziś działa nowa stronka mojego męża Pozdrowienia z Wronek




Post poniekąd o Wronkach - nie mogłam sobie odmówić podlinkowania tego utworu nieistniejącego już zespołu SENS z Wronek:



Miło jest powspominać stare, dobre czasy. Uwielbiam! Pozdrawiam chłopaków z SENSU! (Jeśli jakimś cudem tu zajrzą)

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze:-)
Pozdrowienia z Wronek!
Karolina

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, świetna sprawa! A swoja drogą miejsce, w którym Kuba jest sfotografowany, znane pewnie wielu ludziom w całej Polsce- niestety. Uchwycone dwie najbardziej rozpoznawalne (jak dotad) wizytówki Wronek- Wrona i więzienna brama. UFFF!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł fajny. Na stronę Męża wejdę później bo dziś tylko biegusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, moje ulubione - 'przedstawiciel klasy średniej podczas rekreacji' haha ;-) pozdrowienia dla Wronek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotografie!
    Pozdrowienia dla Wronek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow... jestem zachwycona tym pomysłem "Wronczan Portret Własny" zdjęcia - pierwsza klasa!!! :)
    normalnie jak zasiadłam, tak się nie mogłam oderwać!!! super, super... od razu mi się zachciało znów wziąć aparat :) i coś zrobić konkretnego :) dzięki!!! i pozdrawiam Ciebie i Twoją rodzinę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne projekty. Bardzo mi się podobają.
    Zdjęcia rewelacyjne :)

    Będąc dzieckiem byłam we Wronkach.
    Mieszka tam rodzina ze strony mojego dziadka.
    Wakacje spędzałam u pradziadków w Pożarowie. To chyba gdzieś niedaleko ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Made by Aisia , Blogger