sobota, 26 maja 2012

Dla Mamy

Dzisiejsza kartka powstała z myślą o mojej Mamie i mojej siostrze, która mieszka za Oceanem i nie może złożyć Mamie życzeń osobiście. Wykorzystałam jedno z moich ulubionych zdjęć mojej siostry i Mamy.



 
W roli głównej papiery z Galerii Rae, uwielbiam je. Kartkę zgłaszam na wyzwanie nr 13 w Galerii Rae, gdzie tematem jest Koronka.

 Szydełkowe kwiatki powędrują do...



      ... Gosi K. Gratuluję! 
         I poproszę o adres.

         Dziewczyny,  dziękuję Wam  za udział w zabawie i miłe słowa:-)
          Thank You Mom Udanego weekendu. Karolina

8 komentarze:

Asio pisze...

Piękna!!! Mama na pewno będzie wzruszona takim upominkiem :)
Dzięki za zabawę!

Gosia K. pisze...

Strasznie się cieszę :)
Dziękuję :D

Gosia K. pisze...

Z wrażenia zapomniałam skomentować karteczkę:) Jest śliczna ! Pozdrawiam

Didre pisze...

przepiękna fotografia...

siwka pisze...

Twój blog jest bardzo inspirujący, a prace takie... ciepłe.

Mia pisze...

Śliczna ta mamina kartka...

Anonimowy pisze...

Jest urocza i inspirująca - Asia.

Rae pisze...

Świetna karteczka i zdjęcie na niej piękne :)
Dziękujemy za udzial w wyzwaniu Galerii RAE :)

Prześlij komentarz