wtorek, 12 marca 2013

Całuski, cukiereczki, ciasteczka - edycja druga

Dziś stuknęły dwa latka odkąd umieściłam pierwszego posta na blogu. Zapraszam więc na małe słodkości.
Candy zawiera:
  • papiery 30 x 30
  • papiery 15 x 15
  • tagi
  • kwiatki papierowe
  • kwiatki zrobione na szydełku
  • ćwieki
  • stempel
  • przepiśnik
  • wycinanki
  • metalowe zawieszki
Zasady:
1. Chętnych zapraszam do zapisywania się poprzez pozostawienie komentarza pod tym postem do 21.03.13.
2. Proszę o umieszczenie podlinkowanej informacji o moim candy na pasku bocznym (lub na FB).
3. Zwycięzcę ogłoszę 22.03
Powodzenia:-)





68 komentarze:

J.Dark pisze...

Czyżbym była pierwsza? Bardzo chętnie spróbuję szczęścia :))
pozdrawiam cieplutko, gratuluję i życzę jeszcze wielu wielu pięknych lat w blogowym świecie :)

emilia pisze...

Karolinko jak ja się cieszę, że wróciłaś ... :) Gratuluję rocznicy i spełnienia życzę na kolejny twórczy rok :) Buźka :*
Z wielką przyjemnością zapisuję się jako druga :)

Karolina pisze...

zmieściłam się w pierwszej trójce. chętnie się zapisuję. Informacja już jest na pasku bocznym.

katrin. ka pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy :) Zgłaszam się z chęcią na Twoje słodkości...mniam ;)
Pozdrawiam!!!

Krótka;) pisze...

Oczywiście z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te słodkości:)

Mariolka... pisze...

Gratuluję i życzę wielu takich okazji do świętowania oraz niewyczerpywalnych twórczych pomysłów:)
Pozdrawiam:)

joolaa pisze...

tak to bywa, że czasem trafia się do ciekawego miejsca poprzez inne także ciekawe, tak też stało się i teraz - dlatego z wielka przyjemnością ustawiam się w ogonku i życzę kolejnych owocnych lat blogowania i tworzenia :)

elpimpi pisze...

GRATULACJE!!! Ale słodkości! Bardzo bardzo chętnie przygarnę - szczególnie te przepiśnik! :-)

Nika pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę wielu twórczych lat, no i oczywiście stanę w kolejce po takie cudne cukierasy:-))
Pozdrawiam serdecznie

Iliana pisze...

Witam. Chętnie wezmę udział :) Banerek jest już na blogu http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/
Pozdrawiam

Małgorzata Chrobak pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w kolejeczce po takie wspaniałości:) Z okazji blogowej rocznicy życzę Ci wielu twórczych pomysłów, którymi nadal będziesz nas zachwycać:) Pozdrawiam gorąco:)
http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

nieoceniampookładce pisze...

ja!:)

shire pisze...

http://madeinmyhand.blogspot.com/ banner juz u mnie więc zgłaszam się do zabawy :)

sosnowygaik pisze...

Gratuluję rocznicy. Zgłaszam się i pozdrawiam:)

cohenna pisze...

Gratuluję rocznicy :)
Na ostatnią chwilę ale staję grzecznie do kolejki i ja ;)
Pozdrawiam

Alutka pisze...

Cuda normalnie *_* zgłaszam się oczywście

kalina1984 pisze...

I ja się dopisuję do kolejki :)Pozdrawiam

Justyna Skoczylas-Janowska pisze...

Zgłaszam się:D
baner podpięty na pasku bocznym: http://pasjejustychy.blogspot.com/
pozdrawiam:)

weronkaa84 pisze...

Z przyjemnością dopisuję się do kolejki:)

Emilka pisze...

I ja ustawiam sie w kolejce po te śliczne prezenty. W dniu ogłoszenia wyników mam urodziny- może mi się poszczęści:-) Banerek dodany na moim startującym blogu: http://bajkiemilki.blogspot.com/

pomieszane-poplątane pisze...

Gratuluję rocznicy bloga:) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy:)

Cypripedium pisze...

Piękne prace i miła atmosfera, bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam:) Naturalnie staję w kolejce, może tym razem mi się poszczęści:) Cypripedium-art.blogspot.com

el pisze...

zapisuję się z chęcią , te kwiatuszki szydełkowe mnie powaliły a tekturki po prostu to co by się przydało ... http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

MadeleineHandMade pisze...

Zapisuje sie, takie rzeczy zawsze sie przydadzą :)

niebezpiecznie natchniona pisze...

Fajne nagrody, trudno odmówić sobie szansy na ich wygranie. Dodałam do obserwowanych i będę tu często zaglądać.

Ullika pisze...

Co za słodkości! Gratuluje rocznicy i ustawiam się w kolejce do losowania.

drzeryj pisze...

Gratuluję tak wspaniałej rocznicy i zapisuję się chętnie :)

Danuta Bochenek pisze...

Gratuluję rocznicy, życzę kolejnych twórczych lat i ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/.

mProjekt pisze...

Ustawiam się w kolejce i ja:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://projektujetoiowo.blogspot.com/

magduskowe pisze...

Takie cuda każdy by chciał :)a jak znajdziesz chwilę, zapraszam do mnie http://magduskowe.blogspot.com/

Trojanda pisze...

Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie :)

Chasia pisze...

Gratuluję rocznicy!!! Oby takich okazji do świętowania było jak najwięcej :)Z miłą chęcią staje w kolejce po te słodkości. Pozdrawiam!

barbaratoja pisze...

Straciłam Twój blog na jakiś czas z oczu, a u Ciebie tak dużo się zmieniło :-)
Gratuluję rocznicy blogowania.
Gratuluję przede wszystkim Maleństwa .
Oczywiście z chęcią sie zapisuję!

Rev!-Art pisze...

Więc i ja bardzo chętnie wezmę udział w tak ślicznym candy :) zaobserwowałam i podlinkowałam :)
www.revi-art-hm.blogspot.com
Pozdrawiam ciepło :)

Joanna pisze...

Gratuluję rocznicy!Również ustawiam się w kolejce po słodkości:)

marcela831 pisze...

Gratuluję rocznicy!!! Chętnie ustawię się w kolejce po takie słodkości banerek na pasku bocznym mojego bloga http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

Renikaa pisze...

Witam.
Z wielka przyjemnością zostaje obserwatorem bloga i dołączam do zabawy

Anna Kaczmar pisze...

Kolejnych twórczych latek życzę. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

Ludeczka pisze...

A to z okazji 2 latek życzenia - marzeń spełnienia, pomysłów i pięknych postów!

ludeczka.blogspot.com

frezja pisze...

zycze jeszcze 7460981398 takich rocznic :D
i sie zapisuje na cukierasy bo lakoma jestem :O
a banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
ps.zapraszam takze na moje candy jak masz ochote :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Z wielką radością wezmę udział w tym Candy. Banerek umieszczony na pasku bocznym, obserwuję bloga i czekam na informacje o wygranej:D

evi pisze...

Niezwykłe scrap-smakolyki przygowowałaś.
Miło Cię odwiedzac i oglądac Twoje dzieła.. ciesz nas nadal swoimi pracami. Sto LAT!

pozdrawiam i gram :)

Edyta Edytka pisze...

Witam,zgłaszam się do zabawy,wygrana jest super:)

barbarahaft pisze...

gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce po słodkości....

Aśko pisze...

Z wielgachną przyjemnością ustawiam się w Twojej kolejce i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu:)))

raeszka pisze...

Oj to nie są zdecydowanie małe słodkości, toż to istny szał słodyczowy :).

Chętnie się przyłączę do zabawy i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

Terenia pisze...

Wspaniałe słodkości - chętnie sobie o nich krótko pomarzę.
Słoneczne pozdrowienia.

Ela pisze...

I ja się przyłączam
baner na madebyela.blogspot.com

bibliotekaG6 pisze...

Takie śliczności każdy by chciał:) Więc się zapisujemy http://bibliotekag6.blogspot.com/

skimmia pisze...

gratuluję piękniej rocznicy :-)
info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam wiosennie

Kwiat_wisni7 pisze...

ja również chętnie się zapiszę w kolejce po takie fajne candy :)))

Martenka pisze...

Chętnie dopisuję się do kolejki :)

karka00 pisze...

trafiłam przypadkiem..
ale takie mega candy, nie mogę przejść obojętnie :)
Gratulacje 2 lat :)

nitus pisze...

Piękne cukieraski, żal przejśc obok, oczywiście dopisuję sie do kolejki.

Wandosz pisze...

Dopisuje się do kolejki, oczywiście ;)
Baner na blogu - oliwiax8.blogspot.com
Pozdrawiam serdecznie ;)

ivonno pisze...

Gratuluję rocznicy, poza tym najlepszego z okazji pierwszego dnia wiosny:-)
Z radością się zapisuję!

marciulaTOja pisze...

Z przyjemnością staję w kolejce :) Wszystkiego dobrego z okazji 2 urodzin :)

Karolina G. pisze...

Ja także się zgłaszam :)
Info na blogu: http://made-by-karolaa.blogspot.com/
Pozdrawiam! :)

rachel pisze...

ufff...chyba zdążyłam:)pozdrowionka!:)

sllonecznik pisze...

gratuluję wytrwałości! dwa lata to już nie przelewki! :) pozdrawiam i ustawiam się w kolejkę!

ważka pisze...

dalszej wytrwałości życząc - ustawiam się w kolejkę :) i do siebie zapraszam.

Mayyka pisze...

zgłaszam sie, jestem ostatnia :( pewnie na mnie nie wypadnie :(

Anko pisze...

Gratuluję kolejnej rocznicy i zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

lois pisze...

Dopiszę się na słodki koniec słodkich candy :)

kinga_86 pisze...

może zdążę przed losowaniem :) zgłaszam się

marchEwka pisze...

hmm.. to i ja się dopiszę do kolejki. Jako, że dopiero zaczynam swoją przygodę z scrapbookingiem oglądam, podziwiam, podglądam, .. i stu lat życia w papierach życzę :) emajkowska@onet.eu :)

niemy film pisze...

Również się bawię :)
pozdrawiam ;)

mARTa pisze...

Dopisuję się na ostatnią chwilę...
Cudne skarby!

Prześlij komentarz