czerwca 15, 2014

Zakładki na zakończenie roku szkolnego

Inspiracją zrobionych przeze mnie zakładek są przepiękne zakładki wykonane przez Anuszkę, stworzyła ona niesamowity klimat. Wykorzystałam grafiki autorstwa Shiori Matsumoto. Dodałam ręczne przeszycia, motylki pokolorowane i pokryte werniksem szklącym. Do zakładek zrobiłam opakowania, na których przykleiłam imiona gimnazjalistek, do których trafią zakładki.
















Zakładki zgłaszam na wyzwanie Dziecko (w każdym z nas) w AltairArt.

Dziś mój album dla mamy otrzymał wyróżnienie w Craft-Szafie, miły akcent dzisiejszego dnia.

Pozdrawiam
Karolina

4 komentarze:

  1. Grafiki mnie urzekły, ale Twoje zakładki skradły mi serce i marzę, żeby też taką mieć (a mam słabość do zakładek) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytta-p Mówisz - masz:-) Czekam na adres do wysyłki i wybór grafiki, która Ci się najbardziej podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne, pozdrawiam i życzę udanego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki:) Grafiki faktycznie fantastyczne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Made by Aisia , Blogger