lipca 23, 2011

Kocham Kraków...

Dziś post porządkowy, bez moich "wytworów".
Przede wszystkim chciałam Wam bardzo podziękować za odwiedziny i przemiłe komentarze, dodaje to skrzydeł:-) We wczorajszym poście opublikowałam komódkę zrobioną z pudełek po zapałkach - komódkę zrobioną z czegoś, co normalnie wylądowałoby na śmietniku. Skojarzyło mi się to z pewnym filmem. Kto nie widział Waste Land (2010)- temu bardzo polecam ten film. Film o pasji, godności, w niesamowity sposób opowiada historie ludzi.

Gorąco polecam!!!

Jutro wybywamy na wakacje, gdzie las, jezioro i spokój:-) Dwa lata temu hitem naszych wakacji był ten oto utwór:

Soyka - O kocham Kraków by user7226125

Z córeczką zastanawiamy się tylko jaka będzie pogoda, mamy nadzieję, że już się wypadało:-)

Do zobaczenia zatem za półtora tygodnia;-)

Wczoraj od Asi otrzymałam wyróżnienie, za które jeszcze raz bardzo dziękuję:-)


Zgodnie z zasadami powinnam:
1. podziękować za wyróżnienie
2. zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. wkleić logo wyróżnienia
4. przekazać nagrodę do 16 blogów lub w wersji Ystin: wyróżnić dowolną liczbę blogów, ale z uzasadnieniem
5. zamieścić linki do tych blogów
6. powiadomić nominowane osoby
7. podać 7 faktów na swój temat

Wybrałam wersję Ystin i wyróżnię 3 niesamowite osoby:
Katarzynę, które prowadzi bloga Ostoja Kasi... za całokształt, podziwiam jej prace i nie mogę się nadziwić jak można być tak dobrym w tak wielu dziedzinach: szydełkowanie, frywolitki, szycie, decoupage, scrapbooking i wiele, wiele innych:-)
Domitę, której prace mnie zachwycają i inspirują:-)
Emiliar, prowadzącą bloga ocalone chwile me..., która tworzy niezwykle energetyczne rzeczy w pięknych kolorach:-)

Teraz punkt 7 - najtrudniejszy - 7 faktów o mnie:
1. Łatwo się wzruszam
2. Scrapbookingiem interesuję się od lutego tego roku
3. Z mężem realizowaliśmy projekt fotograficzny Wronczan portret własny
4. Jestem mamą cudownej czteroletniej Marysi
5. Jestem kinomaniakiem
6. Mam słomiany zapał (niestety)
7. Nie oglądam telewizji

Ale się rozpisałam...
Serdecznie pozdrawiam
Karolina

P.S. W międzyczasie otrzymałam wyróżnienie także od Joaśki, która prowadzi bloga Domowa fabryka rozmaitości. Bardzo Ci dziękuję Kochana!

6 komentarzy:

  1. Jejciuś ... ale mnie zaskoczyłaś :) to takie miłe... choć kompletnie nie wiem co zrobić dalej...(?) no ale najważniejsze... Z CAŁEGO SERCA BARDZO CI DZIĘKUJĘ Karolino. :) Jestem przeszczęśliwa!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))) mi również jest bardzo przyjemnie!
    ciepło dziękuję za wyróżnienie ! i pozdrawiam :))))) miło było przeczytać kilka słów o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia!!! A córcię masz cudną :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia! A jak zdążysz po urlopie to zapraszam na cukierasy do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aisia jak tylko wrócisz z urlopu napisz do mnie miło mi bo zostałaś właścicielką broszek:)
    Mam nadzieję,że osłodzą Ci po urlopowy czas. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Made by Aisia , Blogger