piątek, 15 lipca 2011

Nie milon tylko tysiąc tysięcy...

Tym razem podjęłam wyzwanie na blogu sklepu scrap.com.pl. W pracy musiało być zawarte słowo milion. Przekopałam internet w celu poszukania jakiegoś ciekawego cytatu z tym słowem. Oj, ciężko było. Zdecydowałam się na tytuł tej piosenki:



Zrobiłam zakładkę do książki. Wykorzystałam piękny papier Victoriana oraz moje ulubione ćwieki.
Na blogu Craft Artwork kolejne ciekawe wyzwanie, na które również zgłaszam moją zakładkę. Dzięki maj:-)






Podziękowania dla cartonkinga za możliwość wykorzystania jego przepięknej fotografii.

13 komentarze:

emiliar pisze...

Bardzo miło posłuchać kiedy się ogląda takie piękne rzeczy... niezwykła ta fotografia i bardzo podoba mi się jej wykorzystanie w Twojej zakładce :) pięknie!

Katarzyna pisze...

Świetna zakładka. Super pomysł z klatką. Właśnie zaświtał mi pomysł... dzięki za inspirację!

anula pisze...

Wow, piękna i wyjątkowa! Zdjęcie niezwykłe:)

Moriony pisze...

pomysł z przesuwaną klatką jest genialny; mnie zawsze zakładki wyfruwają z książek w tajemniczych okolicznościach; wszystko eleganckie i subtelne;

Matilde pisze...

Niezwykła ta zakładeczka!

Nordstjerna pisze...

Piękna zakładka, piękne zdjęcie i fantastyczny pomysł!

Alegria pisze...

świetny pomysł, jest rewelacyjna:)

Gracja pisze...

niesamowita ! daje do myślenia ta panna w klatce ;-) rewelacyjny pomysł ! pozdrawiam i zapraszam w wolnych chwilach do mnie,

Gracja

Dorotka pisze...

Bardzo ciekawie forma zakładki nawiązuje do (swoją drogą genialnego!) zdjęcia.

ZUzanna pisze...

Wow!! fantastyczna! niesamowita!

Asia pisze...

Świetna zakładka :)

ania s pisze...

Zakładka piękna i pomysłowa, a zdjęciem jestem urzeczona!

Annar pisze...

Cudowna !!!
A ta fotografia .............

Prześlij komentarz