niedziela, 25 września 2011

Jesiennie...

Zainspirowana cudownym Aniołem Gosi K.- wraz z córeczką zabrałam się za tworzenie dla niej Aniołka. Dzięki Gosiu za przepis!


Dziś w lesie było pięknie, córeczka szukała Pani Jesieni:-)


Do posłuchania proponuję Jesienne Pustki:-)



Polecam również spektakl - Chory z urojenia w Teatrze 6.piętro w Warszawie. W spektaklu tym gra m. in. mój szwagier, Bartłomiej Firlet:-) W poniższym filmiku z premiery spektaklu można go zobaczyć m.in. na samym początku:-) Może ktoś z odwiedzających mojego bloga był już na tym spektaklu? Ja już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę te wszystkie gwiazdy na deskach teatru:-)



Dziękuję za odwiedziny!

5 komentarze:

Alexandra pisze...

Aniołek śliczny :)
U nas dzisiaj też spacerowo :) Pozdrawiam

KLAUDIA-GR. pisze...

Cudny Janiołek :)
Pozdrawiam serdecznie :)

anula pisze...

Fantastyczny jest ten Aniołek:)

Gosia K. pisze...

Przesłodki jestem :).

maj. pisze...

Świetny anioł!!!!!!

Prześlij komentarz