listopada 12, 2011

Projekt Zeszyt II

Kilka dni temu dotarł do mnie wspaniały zeszyt autorstwa wielu uzdolnionych osób na czele z Miszel. Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tym projekcie:-) Dość pisania, sami popatrzcie na zdjęcia zeszytu:







Moje kartki pochodzą z komiksu Sasnala "Życie codzienne w polsce w latach 1999-2001":


Dziękuję wszystkim, którzy dołożyli swoją cegiełkę do tego wspaniałego zeszytu:-) I przede wszystkim bardzo dziękuję Miszel:-) Warto było zainteresować się scrapbookingiem, blogowaniem dla takiej perełki:-) Ciekawe, czy uda mi się odgadnąć kto jest autorem poszczególnych kart. Jeśli ktoś z projektu tu zajrzy - może mi podpowie, które są jego kartki?
I całusy dla Ciebie mężu za kawał dobrej roboty z obfotografowaniem zeszytu:-)

Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa, które tu zostawiacie:-)

12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) Moja jest drugą kartką w zeszycie :) Na pierwyszm zdjęciu w prawym górnym rogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny projekt.
    Przypomina mi się jak prowadziłam pamiętniki. Trwało to wiele lat, zeszyt, za zeszytem, ile ja bym dała za tak piękne kartki... Niebotyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę, że masz już swój Zeszyt!! Mój jeszcze nie dotarł... :( Ale chociaż dzięki Twoim fotkom mam przedsmak tego, co mnie czeka :))

    Moja kartka to ta z krzyżówką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się rozkoszuję Twoimi zdjęciami -mąż się spisał ! dzięki temu juz prawie go mam -pewnie dotrze na dniach i do mnie .Moje karteluchy są z albumu ślubnego (ost.zdj-prawy górny róg).Dobrze wiedzieć od kogo są kartki -ja mam pierwszy zeszyt i jeszcze nie wszystkich zidentyfikowałam ;))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój też jeszcze nie dotarł i nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. moj tez jeszcze nie dotarl!! pewnie dzisiaj przyjdzie.. ale bede na zajeciach i nie bede miala jak odebrac ;(
    co do kartek.. to moja jest ta akwarelkowa, naokolo obszyta czerwona nicia.. i ze szpulkowym stemplem.. :)
    zeszyt wyglada cudownie.. chce go pomacac!!!;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie przed chwilą kontemplowałam wreszcie swój!!! Jest cudny! Szalenie się cieszę i pewnie jak obfotografuję, to wrzucę na bloga:)
    Moje kartki są podpisane, więc nie będę ich opisywać:)
    Aaa! I dziękuję za współudział!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już tez odebrałam mój:) jestem w niebo wzięta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś sobie przeczytałam Twoją komiksową stronę :D Dziękuję, że mogę mieć taką kartkę w swoim Zeszycie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Młoda Kobieta - to co, idziemy na piwo?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny, wszystkie piękne. A Twój pomysł z komiksem - super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Made by Aisia , Blogger