wtorek, 7 lutego 2012

Całuski, cukiereczki, ciasteczka

Zgodnie z obietnicą - dziś zapraszam na candy urodzinowe:-)


Candy zawiera:
1. Komódkę z ćwiekami

2. Wstążki i koronki:

3. Papiery 15*15
4. Taśmę dystansową
5. Kwiaty
6. Metalowe zawieszki
7. Album 15*15
8. Tagi
9. Ramki, wycinanki
10. Papierowe ozdoby
11. Perełki
12. Cztery pudełka

Nie wykluczam, że dorzucę coś jeszcze:-)
Proszę się częstować, mam nadzieję, że się skusicie:-)

Zasady:
1. Do zabawy zapraszam wszystkich, nie ważne, czy masz bloga, czy też nie.
2. Jeśli prowadzisz bloga - proszę o umieszczenie podlinkowanej informacji o moim candy na pasku bocznym i komentarz pod tym postem:-)
3. Jeśli nie prowadzisz bloga - proszę o komentarz pod postem (koniecznie podaj maila)
4. Zapisy trwają do 10 marca, losowanie 12 marca:-)

252 komentarze:

«Najstarsze   ‹Starsze   1 – 200 z 252   Nowsze›   Najnowsze»
Eawera pisze...

O! Chyba pierwsza:)
Właściwie rzadko się zdarza żeby pierwsza osoba na liście wygrała ale zaryzykuję:)
Słodycze kuszą,a ja jestem ich wielbicielką,
niezależnie od postaci:)
Pozdrawiam i się zapisuję:)

Karmeleiro pisze...

o, ja z przyjemnością :))) pozdrawiam!

Po prostu Asia pisze...

ale słodkości! oczywiście ustawiam się w kolejce :)

Anonimowy pisze...

Dla niewtajemniczonych - dziś Urodziny Aisi. Z przyjemnością przyjmie dziś życzenia;-). Najlepszego kochana! ...Cudowne, wyrafinowane candy. A co mi tam, zapisuję się i ja;-).

_____________
polikarpia@wp.pl

beata pisze...

Serdeczne życzenia z okazji urodzin.
W kolejce stanę i ja, mój mail: beatamocarska@o2.pl Pozdrawiam

żona swojego męża pisze...

Wszystkiego najwspanialszego z okazji Urodzin!:)
Dopisuję się również.:)
Pozdrawiam!
http://zonaswojegomeza.blogspot.com

katy pisze...

uwielbiam słodkości:)staje w kolejce:)

Joanna pisze...

Ja chętnie przyłączę do kolejeczki :)

Izzi pisze...

Dopiero podziwiałam komódkę, a już można ją wygrać :))) oj już mi się marzy :)))

Izzi pisze...

Oj i zrobi się podwójny komentarz... wszystkiego naj naj naj i dalej takiego pięknego tworzenia :)

FreubelFee pisze...

ja chce... chce... i chce:-) na widok tych cudnosci zrobilam sie malym lasuchem:-)

emiliar pisze...

A więc 12 :) może szczęśliwa ... kto wie :) z wielką przyjemnością się zapisuję :) i gorąco pozdrawiam :)

perelka111 pisze...

CZYLI JA PECHOWA TZRYSNASTKA:))))???
Asiu wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin:)) duzo zdrówka i dalszej tak wpasniałej twórczej pracy:)))

TworzymyInaczej.pl pisze...

jaaaakie cukierasy,aż mi ślinka do kolan pociekła. No boskie normalnie. I ta komódka miodzio!!!! Staję i dziękuję za zaproszenie :*

FojAga pisze...

Ale cuda :)
Chętnie się dopisuję.

Karola pisze...

Miło tu u Ciebie :)
Z ogromną przyjemnością staję do ogonka :) Piękna ta komódka!!!

Joanna pisze...

Najlepsze życzenia urodzinowe!
Jakie piękne rzeczy:)
Ustawiam się w kolejce:)

KLAUDIA-GR. pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Aisiu :)
Słodkości kuszące ;)
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
wilkinson6@interia.pl

marciulaTOja pisze...

Ja bardzo chętnie zapisze się na candy, może tym razem będę miała szczęście :)

2malina2 pisze...

Spełnienia marzeń , zapisuję się i czekam niecierpliwie !
Banerek tu:http://jagodowo-malinowo.blogspot.com/

kuchenny bałagan pisze...

Wspaniałe candy i super blog, mój dopiero raczkuje :)

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego
angbrz@wp.pl

Beatrycze pisze...

Zgłaszam się.

Beakie pisze...

Jejku takie candy ze aż grzech by było nie ustawić sie w ogonku
Beakie@wp.pl

Nika pisze...

Ale cudne cukierasy nie mogę przejść obojętnie:-)
Pozdrawiam

Lazurenka pisze...

Wspaniałe cukierasy i dużo ich. Super! :-D Zapisuję się

Kasia pisze...

Ja mam do Ciebie najbliżej, a zgłaszam się dopiero teraz,ale też dołączam do zabawy. Jakby co, to razem popracujemy z tymi cudeńkami!

piedra preciosa pisze...

Chętnie się zapiszę!

Ludeczka pisze...

Zgubiłam Twojego bloga i dzięki temu candy u kogoś przyuważonym go odnalazłam :) Teraz już nie zgubię. Przy okazji zapisuję się na candy i pozdrawiam.

ludeczka.blogspot.com

Jyoti pisze...

Oooo, zapomniałam, że miałam się wpisać! Nadrabiam zatem teraz:)

Annasza pisze...

Szczęścia trzeba spróbować :)) Piszę się z przyjemnością, pozdrawiam, Ania'

sztuk kilka pisze...

banerek umieszczony, teraz czas czekać na losowanie :D

Daszka pisze...

Z chęcią wezmę udział w zabawie. Serdecznie pozdrawiam :)

pandzioszka pisze...

jakie cudeńka z wielka przyjemnością się zapisuję
http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Witaj, jestem Anita i jestem u Ciebie pierwszy raz, poszukuję ciekawych blogów o "ręcznych robótkach". Mnie interesuje wszelka działalność hand made, od niedawna tworzę w decu a od dawna koraliki, skóra, wyszywanie i robótki na drutach.Nie mam jeszcze bloga ale staram sie to zmienić. To moje pierwsze candy a Tobie w urodzinki wszelkiej pomyślności - ishawia@interia.pl

Anonimowy pisze...

Wspaniałości, takie cukierasy ucieszyłyby nie jednego, ustawiam się zatem w kolejce licząc na szczęście, pozdrawiam - Joanna.
nel@poczta.onet.pl

Kaja pisze...

Zgłaszam się od razu na takie pyszności.
Banerek wisi tu:
drobinkiwspomnien.blogspot.com

allearte pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejce :) Pozdrawiam :)

J.Dark pisze...

Co prawda trafiłam na tego bloga całkiem przypadkiem, ale takie śliczności tworzysz, że na pewno będę tu zaglądać :)
ustawiam się również w kolejce i liczę na odrobinkę szczęścia :))
pozdrawiam cieplutko w te mroźne, niedzielne popołudnie :)
informacja o candy na pasku bocznym http://jdarkhandmade.blogspot.com/

guma balonowa pisze...

chętnie zgłaszam się i ustawiam się w kolejce

maj. pisze...

Koniecznie się zapisuję, słodkości są przecudne!!!!!!!!!

Lazurenka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Art With Heart - Pracownia Plastyczna pisze...

Po takie słodkości zgłaszam się z rozkoszą! :)
Pozdrawiam,
joaśka

ROMA pisze...

Rozgoszczę się w kolejce i jednocześnie zapraszam na moje szybkie candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

LavInArt pisze...

Jejciu... ale piękności!!! ustawiam sie grzecznie w kolejce i pozdrawiam

kalina1984 pisze...

To i ja się ustawiam bo takie smakołyki bardzooo by się przydały na poprawę humoru:)

Ania pisze...

Wszystkiego naj naj z okazji urodzinek;)
Na cukiereczki chętnie sie zapisuje. Pozdrawiam

KilogramWeny pisze...

to i ja spróbuję :) Banerek już jest na kilogramweny.blogspot.com.
Wszystkiego najlepszego! :)

Anonimowy pisze...

Życzę wszystkiego dobrego z okazji urodzin i chętnie ustawiam się w kolejce po takie pyszności :) Serdecznie Pozdrawiam :) :)
jula9992@wp.pl

Ruda S. pisze...

to poszukam u ciebie szczęścia :)
http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

Anonimowy pisze...

życzę wszystkiego najlepszego:)i ustawiam się w kolejce :)
xydominika@interia.pl

Artystka pisze...

Zapisuję się po te śliczności :)))
http://artystka1105.blogspot.com

ewinka pisze...

Ja się też dopisuję i zapraszam na moje skromniejsze półroczkowe candy.

maaagda pisze...

Prześliczne prace wykonujesz - jestem nimi zauroczona:)
Z przyjemnością zapisuję się na cukierasy i pozdrawiam magdakusiakiewicz@o2.pl

Kasia pisze...

staję grzecznie w kolejce :)

Aśko pisze...

zgłaszam swoją CANDYdaturę (:

KaRola pisze...

Dołączam i ja.Pozdrawiam

Musta pisze...

Same cudowności! :D Zgłaszam się chętnie, staję w kolejeczce i liczę po cichu na łut szczęścia!

Pozdrawiam serdecznie :)

Izoldka pisze...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
Zapraszam również na moje candy :)
Pozdrawiam!

karka00 pisze...

świetne candy!
zgłaszam się i ja, info w pasku bocznym: www.karkakg.blogspot.com

szafirek pisze...

zgłaszam się i ja po cukierasy:)
scrapfantazje.blogspot.com
Pozdrawiam serdecznie:)

katerina pisze...

ja również staję w kolejce...

http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

Anko pisze...

Ustawiam się i ja w kolejce po słodkości zwłaszcza, że dziś tłusty czwartek.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Izulkowa pisze...

Zgłaszam się :) Informację o rozdaniu umieszczam tutaj http://izulkowa.blogspot.com/p/rozdania.html

agea pisze...

oj to mnie nie może tu zabraknąć, tyle cudnych rzeczy, które można wykorzystać:)
pozdrawiam i zapraszam również do swojej zabawy
http://www.agea-happiness.blogspot.com/

...Niebo z widokiem na Raj... pisze...

Bardzo, bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Może mi się poszczęści. Pozdrawiam - Cejlon.

KaSiA pisze...

To i ja sie skuszę na te super cukierasy :D Podlinkuje i poobserwuje :D

scraperka pisze...

świetne candy z miłą chęcią ustawię się w kolejce:)))

Makola pisze...

Chętnie spróbuję szczęścia! ;)
Pozdrawiam!

Alicja pisze...

Ja również dopisuję się do listy chętnych na cukierasy i pozdrawiam!:)

kjk pisze...

i ja tez się zgłaszam : )

madzialenaa pisze...

Cudowne candy ;)
Chętnie się zgłoszę ;)

elima pisze...

Z wielką chęcią się zgłaszam.

malutka pisze...

...chętnie przygarnę te słodkie cukierki:)
Pozdrawiam

bluelife pisze...

Takie skarby! Zapisuję się :)

Sylwia pisze...

Chętnie się zgłaszam po te pyszne słodkości!
pozdrawiam:)

Asia-majstruje pisze...

Z chęcią stanę w kolejce po takie skarby :)
A przy okazji zapraszam na moje filcowe cukierasy, może coś wpadnie Ci w oko!

Młoda Kobieta pisze...

Jakimś cudem ominęłam tę notkę!! Ale już nadrabiam. Po pierwsze - przesyłam spóźnione życzenia urodzinowe, niech Twoje życie obfituje w chwile tak piękne, jak piękne są Twoje prace :) Wszystkiego dobrego!!

A po drugie - staję w kolejce po cudowności :) :*

Maly Os pisze...

Dopisuję się do kolejki:) Pozdrawiam serdecznie!

Wanda pisze...

z miłą chęcią zapisuję się na candy same słodkości:)pozdrawiam

MONIKAAA pisze...

I ja się ustawiam po te wspaniałości :)

Maryś pisze...

1) wszystkiego najlepszego (spełniających marzeń się)
2) piękne fotografie dziewczęcia!...
3) się również dopisuję, zapisuję ;) - co prawda szczęście dopisuje mi raczej 13 marca, a co tam ;)

Nika pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Edel pisze...

Lovely giveaway, dear! Thank you a LOT for a chance to win!)
I`m your follower and put the link on the sidebar!
http://edelmiracle.blogspot.com/

moja artissima pisze...

z radością przyłączam się do zabawy:)

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam :)
Magdalena

VioletHill pisze...

Cieszę się że tu trafiłam i czekając na wyniki candy chętnie pooglądam sobie resztę Twoich prac :)
Bardzo mi się podobają ;)

Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

http://violetowewzgorze.blogspot.com/

viva pisze...

Ustawiam się w kolejce i ja :-), info już na bocznym pasku mojego bloga.
Pozdrawiam ciepło!

Kre-Akcja pisze...

Dołączam z optymizmem i nadzieją na szczęście w losowaniu. Mój adres: http://kre-akcja.blogspot.com
Pozdrawiam :)

onka15 pisze...

To ija ustawiam sie w kolejce po te słodkości

evi pisze...

super, ja zaczynam dopiero przygode z art-blogiem i szukam ispisracji u bardziej "doswiadczonych" ;) Gratuluje pomysłów

i zapisuja się na cukierki

alusiek7 pisze...

Grzecznie staję w kolejce.
Pozdrawiam :)

magda pisze...

ja tez, sie ustawiam m.kos@live.se

Trojanda pisze...

Ja także z chęcią ustawiam się w kolejce :)
Zapraszam do siebie na solne rozdanie :)
Pozdrawiam

miesz-Anka pisze...

Dopisuję się i ja do listy po słodkości :o) Może tym razem szczęście się uśmiechnie do mnie ;o)
Pozdrawiam

Mariolka... pisze...

nie umiem przjść obojętnie więc się ustawiam.
mariolka1986.blogspot.com

Amarant.art pisze...

no i jak tu się nie skusić? staję grzecznie w kolejce i zaklinam szczęście ;)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :)

ZUzanna pisze...

jak to się stało, że mnie tu nie ma jeszcze???
Już nadrabiam zaległości, banerek wklejam do siebie :) I trzymam za siebie kciuki!! :D

Mad pisze...

biorę udział! Banerek w pasku bocznym - www.madzialen-art.blogspot.com

monia0083 pisze...

101 komentarz może przyniesie mi szczęście. Pozdrawiam serdecznie
monia0083.blox.pl

Katarzyna pisze...

ja również się piszę na te Twoje słodkości. pozdrawiam i zapraszam:
http://kraina-sztuki.blogspot.com/

Dorotka pisze...

ooo, jakie słodycze! bardzo, bardzo chętnie bym je przygarnęła :)

Krótka;) pisze...

Oczywiście nie może mnie tu zabraknąć! Ustawiam się w kolejce po te niesamowite słodkości:)
Pozdrawiam!

Drycha pisze...

jeszcze ja :)

Sakurako pisze...

Baaardzo wypchana ta paczka cukierków:) I strona pełna pięknych przedmiotów - jestem pod wrażeniem:) Uśmiecham się prawie, że wiosennie, M.

truskawki2702 pisze...

Nie mogę przejść obojętnie ;)
iwona232@interia.pl

Aoife pisze...

Super! Zgłaszam się! Pozdrawiam ;)

http://mesange-bleue.blogspot.com/

Lakuna pisze...

ale porządeczek. a ta komódka jest po prostu przepiękna i do tego z papierów, które kocham, ale które się boję pociąć. chętnie postoję w kolejce.

decoupage pisze...

Zgłaszam się. ;) Tasiemki cudne... :)

Paulina pisze...

jako że nie mogę jeść słodyczy skuszę się na taką wersję słodkości:)

Anita pisze...

na taki poczęstunek skuszę się, oj, skuszę :)

Pozdrawiam

anita.bloguje@gmail.com

Tina pisze...

Super Candy , z przyjemnością dołączę do zabawy.

Anonimowy pisze...

Bajeczne przedmiociki, byłoby naprawdę cudownie móc ich użyć! Zgłaszam swoją kandydaturę :D ;). Poza tym gratuluję bloga- całe garście wspaniałej inspiracji!

Gwóźdź

gwozdzwherbacie@o2.pl

Asio pisze...

To i ja się skuszę :)

koralik pisze...

Ależ cudowności!!! Dołączam do kolejki i mam nadzieję, ze szczęscie się do mnie uśmiechnie :)

nirshya.dwbh pisze...

Smakowite cukierki, z przyjemnością się dopisuje!

Małgosia pisze...

Ja też chętnie skorzystam z okazji! Zapisuję się i liczę, że los uśmiechnie się właśnie do mnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

Balotta pisze...

ja też staję w kolejeczce. śliczne cukieraski!
banerek już dodałam i zapraszam do mnie

MAGiALENA pisze...

ślicznośći...
http://magialena.blogspot.com/

Aishwarya pisze...

Cudne rzeczy, spróbuję :)

galeria-fimo.blogspot.com

Asiek =} pisze...

Oj, skuszę się skuszę!
Pozdrawiam cieplutko =}

Anula pisze...

Wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń!! Na Twoje słodkości chętnie sie skuszę

Evik pisze...

fajniusie sa Twoje cukierki:) Pozdrawiam

skimmia pisze...

Ja również się w kolejce ustawię :-)
pozdrawiam

Anmiodzik pisze...

ja również spróbuję szczęścia.. przy okazji jak już tu trafiłam, to z miłą chęcią pozwiedzam!

Justt pisze...

Wow! pyszności :D zapisuję się :)

Mariolka pisze...

Z pewną dozą nieśmiałości zapiszę się i cichutko będę czekać na wspaniałe cukierasy tutaj serwowane.
http://by-mariolka.blogspot.com/

kacha pisze...

to i ja chętnie przycupnę w tej kolejce i zapraszam jednocześnie do siebie na candy:-)

Lidka pisze...

ale piękności :)
ustawiam się i zapraszam do siebie

Alutka pisze...

Ach ileż ja bym za to dała, piękności, komódka jest przecudna po prostu :) zapisuje się oczywiście :) http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

eddys pisze...

Ustawiam się w kolejce po te pyszności :) Aż mi ślinka pociekła :D

Anonimowy pisze...

Ależ wspaniałości :) Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy i jestem zachwycona pięknymi rzeczami jakie tworzysz. Bardzo chętnie zapisuję się na candy. Pozdrawiam!

Agnieszka

ines1310@interia.pl

Zuzia.g pisze...

Ale piękne! Zgłaszam się i pozdrawiam!
gwiazdazuzia@gmail.com

barbarahaft pisze...

piękne prezenty, fajnie było by wygrać...

ecila pisze...

chętna do zabawy..

Anonimowy pisze...

Super. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Ilona ilonak-n@wp.pl

kigabet vel Ki pisze...

ojjjjjj kolejka długa, ale nuż mi się poszczęści :)

Anonimowy pisze...

Mam bloga na onecie i gdybym ustawiła obrazek z boku to cały szablon by runął :<. Dlatego dałam link i obrazek do notki. Mam nadzieję, że nic się nie stanie i będe mogła brac udział! ;). celowo.blog.onet.pl

mari pisze...

Zapisuje się.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

Edyta pisze...

I ja poproszę :))) Staję grzecznie i czekam na losowanie.

Kaśka pisze...

Czekam i z nadzieją na trochę szczęścia w losowaniu.
Pozdrawiam i zapraszam na rozdawnictwo do siebie :)

as pisze...

Lista długa po tak pyszne słodkości:)zhętnie spróbuję szczęścia w losowaniu,pzdr serdecznie

MamaH pisze...

JA też chętnie spróbuję szczęścia i zapraszam do mnie może Tobie też jakiś cukiereczek się spodoba :) Pozdrawiam

Blueminiu pisze...

Ja też chcę! :)

Abrabaal pisze...

Ta komódka jest przecudowna! Oczywiście, że się zapisuję :)) Mój blog: www.abrabaal-artystycznie.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie!

Olenkaja pisze...

Super niespodzianki przygotowałaś. Próbuję swoich sił :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

Asia pisze...

Slicznosci rozdajesz wiec staje w kolejce:))
Pozdrawiam Asia

Świat Amalii pisze...

I ja stane w kolejce po te cuda :)

miumiu pisze...

Zgłaszam się :) i pozdrawiam

ania.n pisze...

Witam sliczne candy zapisze sie i ja
ania_reg@poczta.onet.pl

Ikemo pisze...

Zgłaszam się do udziału w zabwie. Pozdrawiam serdecznie :)

AnnaZ pisze...

Ja również z przyjemnością się zapisuję.
Pozdrawiam, Anna

Kasia ;) pisze...

piękna ta komódka na ćwieki. Zapisuję się!

MIRELLAJ pisze...

Ja też jestem chętna . Ustawiam się w ogonku i czekam . Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Jestem chętna całą sobą!!! Mam bloga na pingu. To mój e-mail: asiolkap@op.pl

Angelika pisze...

Z chęcią się zgłaszam : )

Galaxia pisze...

Nie mogę przejść obojętnie obok tych słodkości - zapisuję się z wielką przyjemnością :)

AnioleQ7 pisze...

Staję w kolejce po słodkości =) Pozdrawiam

zainspirowana pisze...

taaakaaa długa kolejka... ciekawe, czy mam jakieś szanse... cóż, spróbuję!

info w pasku bocznym: www.za-inspirowana.blogspot.com

OliwkaEwka pisze...

zgłaszam się!! :)
banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com
a dla pewności mój mail kochamsztuke@wp.pl
pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.:) Mój E-mail- drzewko1234567@wp.pl :)

pewnie nie wygram bo jestem ostatnia xD

Lemon Lovely pisze...

Ustawiam się w kolejce, a info już na blogu:)
http://xlemonlovelyx.blogspot.com/

Jola pisze...

ależ cukieraski :P mniam mniam ;) aż by się chciało wygrać i wykorzystać :) więc staję grzecznie w kolejce i oczekuję na wyniki :)

patrycja pisze...

oj na takie slodkosci skusze sie i ja :)

Agi pisze...

ja też staję w kolejce po te słodkości :)
pozdrawiam

Katia pisze...

Z wielką przyjemnością zapisuję się na te słodkie "przydaśki", pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie http://kotlewska.blogspot.com/

Miko pisze...

A co tam, ja też chcę. Candy super, aż chce się je mieć ;)
Pozdrawiam, Miko

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ;)
j.kaluzynskaaa@gmail.com

Disincentive pisze...

Zgłaszam się, zgłaszam! : D
http://disincentive.blogspot.com/

Maryś pisze...

Staję w ogonku!

Pozdrawiam:)

Kitika pisze...

What wonderful candy - of course I will link it in my side bar-Thanks for the chance to win!

Angi pisze...

Jakie piękne różności! Zapisuję się i pozdrawiam :)

Zuzanna pisze...

chętnie się i ja zgłoszę ;)
Pozdrawiam Zuza

Oldziaaa pisze...

Bardzo chętnie się zgłoszę ;) www.funny-lollipop.blogspot.com

Artystyczna Dusza ♥ pisze...

oczywiście że się skuszę ;)
nagrody wyglądają bardzo zachęcająco ;) ;D
blog: http://artystycznaduszaa.blogspot.com/

Inusia pisze...

ja również się zapisuję!!!

Anonimowy pisze...

Staję w kolejce, cudowne słodkości :) pozdrawiam kasienka2035@wp.pl

Agnieszka pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:) Pozdrawiam i się zapisuję:)

Urtica pisze...

Mmmm, super. Ustawiam się w kolejce.

Anonimowy pisze...

Ciekawe czy szczęście będzie mi sprzyjać? ;) Pozdrawiam i chętnie się dopiszę do dluuuuuuuuuuugiej listy :)
anias-1981@o2.pl

Natka pisze...

Śliczne słodkości, do tego pięknie poukładane! Kolejka spora, ale spróbować warto...

Anna pisze...

Ale cudowności u Ciebie, dlatego i ja grzecznie się ustawie na końcu tej strasznie długiej kolejki.Pozdrawiam serdecznie.

Redaktor Mama pisze...

Nic dziwnego, że kolejka taka długa - takie śliczności! Ale co tam - ustawię się i ja!

Marta pisze...

Wszystkiego najlepszego ;) mart.kowalska@gmail.com

kikis787kikis pisze...

to i ja chętnie bym się poczęstowała :)

kikis@tlen.pl

pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się! anja.klajnerok@onet.pl

Nicole pisze...

weszłam na bloga przypadkiem i mi się podoba i to jak , oczywiście się zgłaszmam : nicolasek2@wp.pl
blog : http://nicole-erd.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

przepiękne to co tworzysz, a ćwieki sa mi akutat potrzebne. więc daję maila asiula_95@onet.pl

bligu pisze...

Pozdrawiam i zapisuję się na candy!

Anonimowy pisze...

oczywiście ustawiam się do kolejki ;)
peanutandlemon@gmail.com

Anonimowy pisze...

W kolejeczce :D
klucha50@onet.eu

Mile pisze...

życzę wszystkiego co najlepsze :)
biorę udział
milenaw250@gmail.com

martenka pisze...

i ja wskakuję do kolejki :)
Pozdrawiam! :)

agnieszka pisze...

po takie slodkosci to i ja sie musze zglosci :)
pozdrawiam!

Supermanowa pisze...

Ja również się zgłaszam :). Z takimi ekstrawaganckimi nagrodami... Supermanowa.blogspot.com

Zuza pisze...

Staję w kolejce :). Przyda mi się taka komódka (i nie tylko).

Anonimowy pisze...

zgłaszam się ;D e-mail mikimiki2323@wp.pl

barbaratoja pisze...

Uwielbiam słodycze;-) Zapisuję się;-)

Loveberry pisze...

piękne *.* zapisuje się :)
mój emial : lgosia1256@o2.pl
a blog : http://carmen1223.blogspot.com/ :) i juz dodaję baner ;)

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 252   Nowsze› Najnowsze»

Prześlij komentarz