marca 17, 2012

Wielkanocna Ellen

Znalazłam w sieci piękne ilustracje Ellen Clapsaddle - wykorzystałam poniższą grafikę i zrobiłam wiosenną świąteczną kartkę.
Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #1 - Magiczna Kartka - Kartka z Wielkanocnym zajączkiem. Nie mogłam sobie odmówić zamieszczenia jeszcze kilku ilustracji autorstwa Ellen - może ktoś z Was skusi się na kartkę z wykorzystaniem tych motywów?
Zapisałam się na III Kartkową Wymiankę Blogową u Romantyczki:-) Możecie się jeszcze zapisać do 20 marca.
Jakiś czas temu od Edytty - p otrzymałam to miłe wyróżnienie:
Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie mojego bloga:-) Wyróżnienie to otrzymują blogi, które mają mniej niż 200 obserwatorów. Teraz powinnam wyróżnić pięć kolejnych blogów. Wyróżniam zatem wszystkie te blogi, które mam na pasku bocznym:-) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu:-)

11 komentarzy:

  1. Śliczne grafiki i kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne obrazki, a twoja karteczka sliczniutka:-)
    z pewnoscia wykorzystam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka i wspaniała kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną karteczkę stworzyłaś!!!
    poczęstowałam się, dziękuję ślicznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafiki faktycznie piękne a i wykorzystanie super! Śliczna kartka :)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca i cudowne te ilustracje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, a obrazki są bardzo ładne:) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykła kartki świąteczne i ta i następna :) zupełnie inne, bardzo oryginalnie to wyszło :) super :)
    Obrazki naprawdę ciekawe :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie retro obrazki :) Ty wykorzystałaś je świetnie - kartka wyszła przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obrazki cudowne, na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam od Ciebie podobną karteczkę. Zastanawiałam się nawet czy nie jest kupiona, z taką dokładnością ją zrobiłaś :) I motywy naprawdę ładne. Może sama kiedyś skorzystam :)
    Dziękuje za włożony trud i życzenia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Made by Aisia , Blogger