maja 17, 2012

Męskie pudełko

Exploding box dla Kuby marzącego o mini cooperze. Pudełko z rewelacyjnych papierów z Galerii Rae - idealne jako baza pudełka. Królują kropki i paski - niełatwe do sfotografowania. Ale mój mąż daje radę - dziękuję Słońce.
Na blachach napis - Kuba 38. Kilka dni temu moje pudełko otrzymało wyróżnienie na blogu stempell&kartoon. I mam jeszcze jeden powód do radości - zapisałam się na warsztaty u Enczy, które odbędą się podczas zlotu w Warszawie. A może ktoś z Was wybiera się na zlot, będę miała szansę kogoś wyściskać? Pozdrawiam. Karolina

13 komentarzy:

  1. Mhm... No to chyba mnie, bo drużyna pierścienia zapraszała i chciałam ich BARDZO poznać :)))

    A pudełko samo w sobie urocze natomiast fotografie mnie jak zawsze kładą na łopatki!
    I pomysł z tymi samochodami, doborem papierów... Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba, ze będę na zlocie ;)
    Fotografie pełna profeska! Ogląda się z jeszcze większą przyjemnością (o ile to możliwe, bo pudełko samo w sobie jest super)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko rewelacja :)
    Uwielbiam kropki w kazdym rodzaju.....I bardzo fajne zdjęcia, gratki dla Męża.

    A na Zlocie w Warszawce będę i ja! Mam nadzieję że się odnajdziemy w tym tłumie fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Rewelacja! Uwielbiam takie klimaciki, tylko jakoś nie mam okazji, zeby z tych papierków skorzystac:( Piękne pudełeczko:) i perfekcyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pudełko!! Świetne połączenie kropek i pasków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie nie będzie, niestety, nie ma mnie wtedy w polsce... nie lubię exploding boxów, zazwyczaj są zbyt słodkie jak dla mnie - i to jest chyba pierwszy, który naprawdę mi się podoba, ten dość prosty papier świetnie pasuje do całego projektu, a pomysł ze zdjęciami mini z różnych stron świetny! mój synek oszalałby ze szczęścia, bo też jest fanem tego auta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne pudełko, świetnie połączyłaś te kropki i paski!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko rewelacyjne! Piękne i pomysłowe. Ale czy to znaczy, że za Twoimi pięknymi zdjęciami stoi Twój mąż? przyznaję, że Twoje prace nie tylko są piękne, ale także pięknie sfotografowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kapitalny projekt! sama bym chciała takie cudo dostać, choć z tego co mi wiadomo facetem nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze zafascynowana twoimi wytworami i zdjeciami!! pudelko rewelacyjne:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny box! ciekawe zestawienie kolorystyczne, wspaniały pomysł i jeszcze mini... :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój box jest naprawdę super, pomysłowo wykorzystałaś fotki mini coopera!!! a podziwiam dodatkowo fotki, bo ostatnio też robiłam pudełko z nim w roli głównej :)

    I też będę na zlocie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne:) podoba nam się nie tylko dlatego , że kochamy mini...:)

    POZDRAWIAMY
    MONTAŻOWNIA

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Made by Aisia , Blogger